InfoRachanieTelatyn

INWESTYCJE DROGOWE Droga Józefówka-Nowosiółki-Witków wyremontowana 

Zakończono remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 852 Józefówka – Nowosiółki – Witków o długości 2,100 km.

Wartość inwestycje – 2 134 408,91 zł brutto.

Na odcinku zostały wykonane następujące prace:

– korekcyjne frezowanie nawierzchni,

– wykonanie warstwy wyrównawczej o śr. gr. 3 cm,

– warstwy wiążącej o gr. 4,

– warstwy ścieralnej o gr. 4 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej. Warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej została wykonana na wlotach dróg podporządkowanych oraz na zatoce autobusowej. W trakcie remontu nawierzchni została wykonana nowa nawierzchnia istniejącego chodnika wraz z wymianą obrzeży i krawężników na odcinku 0,215 km. Pobocza na remontowanym odcinku zostały utwardzone kruszywem na szer. 1,0 m oraz gruntem (humus) na szer. 0,5 m z plantowaniem i obsianiem trawą, natomiast zjazdy gruntowe zostały utwardzone. Ponadto w ramach zadania oznakowanie pionowe zostało wymienione na nowe wraz z wykonaniem oznakowania poziomego jezdni w technologii grubowarstwowej.

„Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych przewidzianych w ogłoszeniu, o zamówieniu dla zamówienia podstawowego – w Hrubieszowie.

Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 852.

Długość odcinka – 1,270 km.

Wartość inwestycji – 1 218 161,00 zł brutto.

Na odcinku zostały wykonane prace:

– warstwa wyrównawcza o śr. gr. 3 cm wraz z frezowaniem,

– warstwa wiążącej o gr. 4 cm,

– warstwa ścieralna o gr. 4 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej. Warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej została wykonana również na wlotach dróg podporządkowanych.

Pobocza na remontowanym odcinku zostały utwardzone.

Zadanie zostało wykonane przez Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o.

„RDW w Hrubieszowie. Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 852 o długości- 1,353 km.

Wartość zadania – 1 124 222,46 zł brutto.

Na odcinku zostały wykonane prace:

– warstwa wyrównawcza,

– frezowanie korekcyjne,

– warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej.

– pobocza zostały utwardzone kruszywem.

mat. Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *