Poznaj nowe praktyki umożliwiające skuteczne pozycjonowanie stron w 2020 roku

Ostatnie dziesięć lat w marketingu internetowym to ciągłe starcia strategii fachowców SEO z programistami z Google. Gigant z Moutain View bez przerwy aktualizuje swoje algorytmy, co raz na jakiś czas powoduje wielkie trzęsienie ziemi na polu pozycjonowania stron. W niniejszym artykule z pomocą ekspertów z branży spróbujemy zidentyfikować najważniejsze aspekty walki o wysoką lokatę w SERPach. Zobacz, co będzie się liczyło w sieciowej promocji w nadchodzącym roku.

 

Sprawdź, dlaczego nie możesz ominąć jakościowego content marketingu

Dziś agencje interaktywne stawiają przede wszystkim na content marketing. To właśnie tworzenie atrakcyjnych dla użytkownika treści zaczęło powoli wypierać z listy działań dbanie o silny link building. Ten oczywiście wciąż jest ważny, jednak królem niezmiennie pozostaje jakościowa zawartość strony (działania On-Site) i prowadzących do niej artykułów (Off-Site). Już po optymalizacji strony pod wymagania wyszukiwarki (SEO) widzimy, że istotna staje się relacja między naszym serwisem a kupującymi i fanami marki. Dobry content staje się jeszcze bardziej ważnym elementem, jeśli spojrzymy na algorytmy takie jak EAT czy BERT. Pierwszy ocenia serwis pod kątem ekspertyzy, autorytetu i wiarygodności, drugi zaś prowadzi do jeszcze skuteczniejszego rozróżniania treści wartościowych od tych sztucznie naszpikowanych słowami kluczowymi.

Aby jeszcze lepiej spełnić pokładane w treści oczekiwania, agencje marketingu SEM współpracują z najlepszymi copywriterami, dziennikarzami i blogerami. Ich zastępy w spójny sposób tworzą obraz marki w sieci przyciągając pod nasz internetowy adres całe rzesze internautów. Mimo wszystko niektórzy przedsiębiorcy decydują się na tworzenie treści samodzielnie – my z doświadczenia jednak wiemy, że profesjonaliści robią to o wiele szybciej i sprawniej zostawiając Ci wiele czasu na rozwijanie firmy w innych obszarach.

Przekonaj się do korzystania z profesjonalnych narzędzi lub zaufaj specjalistom

Kolejnym argumentem przemawiającym za zdaniem się na pomoc profesjonalistów jest fakt, że skuteczne pozycjonowanie stron dziś opiera się przede wszystkim na specjalistycznych narzędziach i monitorowaniu efektów działań w czasie rzeczywistym. Profesjonaliści mają na podorędziu cały szereg programów i aplikacji, które nieustannie zbierają dane. Te jednak trzeba też umieć odpowiednio analizować, co daje fachowcom jeszcze większą przewagę nad nowicjuszami lub przedsiębiorcami pragnącymi spróbować swoich sił w sztuce SEO.

Tymczasem klienci agencji regularnie dostają od specjalistów szczegółowe raporty odnośnie do postępów prowadzonych prac. Liczy się tu nie tylko ostatecznie zajmowana pozycja, ale także wzrost ruchu na stronie i współczynnik konwersji, mówiący o tym jak często internauta odwiedzający witrynę zamienia się w klienta. Wszystko to sprawia, że rozliczając się z agencją w wygodnym i bezpiecznym trybie abonamentowym możesz być pewien, że Twoja popularność i rozpoznawalność w świecie wirtualnym będą tylko rosły a osiągnięcie czoła wyników stanie się jedynie kwestią czasu.

źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.