Info

Regeneracja turbosprężarek Głogów Pabianice Żory Pruszków

Bosch Service Pawlik jest to firma znajdująca się na rynku motoryzacyjnym od 1994 roku, zlokalizowana w Stalowej Woli. Liczące prawe 30 lat doświadczenie oraz stałe podnoszenie kwalifikacji i umiejętności praktycznych naszej kadry sprawia, że aktualnie jesteśmy największą i najnowocześniejszą pracownią w Polsce. W przypadku uszkodzenia swojej turbosprężarki mogą Państwo oddać podzespół do regeneracji w naszym autoryzowanym serwisie.

Każda regenerowana przez nas turbina to dokładnie zdiagnozowany problem, który wyeliminujemy w 100% i przetestujemy wyniki naprawy na wyjątkowo precyzyjnych urządzeniach. Gwarantujemy najwyższą jakość usługi, ponieważ nasz serwis pracuje na najnowszych maszynach i nie używa chińskich części. Dlatego do każdej turbosprężarki po przeprowadzonej regeneracji dodajemy wyniki z osiąganych testów, które są podstawą do realizacji udzielanej przez nas 24-miesięcznej gwarancji. Regeneracja turbosprężarek, którą serwis prowadzi w Głogowie, Pabianicach, Żorach, Pruszkowie jest ciekawą alternatywą dla zakupu nowego podzespołu. Regeneracja turbiny jest procesem przywracania jej do stanu fabrycznego poprzez wymianę zniszczonych elementów oraz ich kalibrację na specjalnie przeznaczonych do tego urządzeniach. Pierwszym etapem tej usługi jest rozkręcenie wszystkich elementów, aby ocenić ich stan oraz dzięki temu przygotować podzespół do wymiany poszczególnym części i czyszczenia. Następnym krokiem podczas regeneracji jest dokładne i gruntowne wyczyszczenie wszelkich elementów i pokrycie ich środkami zapobiegającymi korodowaniu. Ostatnim, jednakże równie ważnym etapem jest doważanie, czyli sprawdzanie, czy podzespół może wzorcowo pełnić swoją funkcję.

Korzyści związane z regeneracją uszkodzonej turbosprężarki są bardzo przekonujące z punktu widzenia kierowcy – ta alternatywa jest od dwóch do nawet czterech razy tańsza niż zakup nowego podzespołu, a po drugie, zregenerowana turbina pracuje równie efektywnie, jak nowa, przez co nie zaobserwujemy negatywnych zmian w dynamice silnika.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *